BAK Skincare er blevet opkøbt
Takket være vores banebrydende forskning og videnskab indenfor probiotika, er vi blevet opkøbt. Det er et kæmpe fremskridt for probiotisk hudpleje, der gør det muligt at dele de levende bakteriers fordele med resten af verden.
Vi er så taknemmelige for alle jer, der har købt BAK og støttet os undervejs, og det er derfor vores højeste prioritet, at I får al den hudpleje, I ønsker, inden vi lukker ned.
Nedenunder er nogle af de oftest stillede spørgsmål, men du er velkommen til at kontakte os på contact@bakskincare.com hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i listen nedenunder.
JEG BESTILTE UNDER JERES SLUTSALG, MEN HAR ENDNU IKKE MODTAGET MIN ORDRE. HVORFOR TAGER DET SÅ LANG TID?
Hvis du har modtaget en ordrebekræftelses-e-mail, er din ordre blevet registreret og vil blive sendt denne uge eller næste uge.
Forsinkelsen skyldes det utrolige antal ordrer, der kommer ind, og at lageret også var lukket i løbet af de danske påskeferier. Vi er virkelig kede af forsinkelsen, men vær venlig at bemærke, at lageret arbejder så hurtigt som muligt.
Bestillinger fra d. 24/03
Leveringsestimat: 12/04-16/04
Bestillinger fra d. 25/03-27/03
Leveringsestimat: 16/04-18/04
Bestillinger fra d. 28/03-2/04
Leveringsestimat: 18/04-22/04
Bestillinger fra d. 3/04-4/04
Leveringsestimat: 22/04-24/04
INTERNATIONALE ORDRER:
Internationale ordrer vil tage lidt længere tid at blive leveret, afhængigt af forsendelsesdestinationen.
JEG KØBER STORT IND. HVOR LANG TID HOLDER PRODUKTERNE? HVORDAN OPBEVARER JEG DEM?
Produkterne har alle en bedst før dato trykt på bunden af æsken.Vi har også tilføjet udløbsdatoen på produktsiden for hvert produkt, så du ved, hvor lang tid du har, før produktet udløber.
Opbevar produkterne i henhold til instruktionerne på emballagen.
HVORDAN KAN JEG KONTAKT BAK EFTER D. 5. APRIL?
Du kan stadig skrive til os på contact@bakskincare.com efter den 5. april. Vi vil dog ikke længere tilbyde vores 30-dages pengene-tilbage-garanti, og i tilfælde af defekte eller beskadigede produkter kan vi muligvis ikke erstatte produktet, men kun tilbyde dig en refundering.
FAQ